ad-astra-per-aspera

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Längtan!

Av . . - 28 februari 2013 10:30

Köpte mig en liten kul sak igår. 

Jag längtar tills den kommer. Har nämligen hela mitt liv haft så svårt att få orgasm. Måste spänna hela kroppen och samtidigt slappna av i tankarna, vilket är oerhört svårt. 


Blev tipsad utav denna av en kompis, och jag ser fram emot det!
699:- gick kalaset på, men jag hoppas det ska vara värt det. 


Nej för övrigt, detta är ingen sexblogg. Det är en tanke-blogg. En vardagsblogg. Sex tillhör min vardag, hade jag köpt en mobil hade den också dykt upp här. Nu var det dock ingen mobil, även om dem har vibrationen gemensamt. 


   

Jag längtar!

Beställde den ifrån www.vuxen.se. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 22 augusti 2013 17:10

'Skolkade' ifrån jobbet idag. Mådde inte bra, känner mig så deprimerad samt så otroligt trött.  Stannade hemma och sov, och blev med deprimerad.    Istället för att hasa till gymmet vräkte jag en pastatllrik. Onödigt.    Funderat på en gast...

Av . . - 4 april 2013 10:49

Min ständiga plats - i andra hand.   Märker mer och mer att finns det någon annan väljs alltid denna framför mig. Förutom hos min sambo. ...

Av . . - 11 mars 2013 13:04

Hemma ifrån jobbet idag. Hade nog egentligen velat åka, men jag orkar bara inte. Magen är fucked up också. Nu är det slut på chips och annat skit. Magen säger ifrån på alla sätt den kan.    För mycket i huvudet med, samt så otroligt trött. Känns ...

Av . . - 11 mars 2013 12:49

Just nu känner jag mig verkligen så. Vad har jag i mitt liv hitills åstadkommit?   Ett lågbetalt jobb, som av många anses dåligt. En 40 kilos övervikt, en bruten ryggrad, en sambo jag inte vet är den 100% rätta, vart utomlands en gång, aldrig v...

Av . . - 28 februari 2013 10:00

Något jag börjat fundera på mycket på senare tid är om jag har ADD. En annan variant utav ADHD.  Min biologiska pappa, som jag inte har kontakt med, har grov ADHD, och 3 av mina 4 mindre syskon har också ADHD. Varför skulle jag gått fri? Småsyskone...

Presentation


En plats att få ventilera.
Att få tycka och tänka utan konsekvenser.
Att få vara mig själv.
Välkommen innanför mitt skal!

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards